Den sedmnáctý (Granada, Sierra Nevada, Adra)

25. září 2017 v 18:52 | Niki |  Roadtrip 2017 - Španělsko, Portugalsko (jižní část)
Ráno mi přišla zpráva od Martina, mýho jednoho z nejlepších kamarádů, když jsem studovala v Liberci. Protože je ale taky z Mladé Boleslavi, zná ho i Zdenda. Martin byl na letní semestr tohoto roku na Erasmu v Coimbře (Portugalsko) a rozhodl se, že poslední dny Erasmu stráví cestováním stopem po Francii a Španělsku. Ve zprávě stálo, že je na cestě z Cartageny do Granady. Původní plán zmizet z Granady co nejdříve byl přehodnocen. Zaparkovali jsme pod Alhambrou na parkovišti na jednom ze tří možných neplacených míst. S Martinem jsme se sešli u katedrály dole ve městě (Alhambra je dost na kopci) a šli jsme na snídani - Martin na pivo. Ze snídaně se stal potom i oběd, během kterého vzešlo, že Martin pojede s námi na jih k moři - tedy bude se vracet v podstatě zpět tam, odkud přijel za námi.
Přejeli jsme Sierru Nevadu sedlem ve 2000 m.n.m. a ocitli se u městečka Adra. Všude možně byly skleníky, takže na pohled to tam nevypadalo moc hezky. Jeli jsme tedy dál. Zajeli jsme na pláž do malé vesničky, kde nechyběly sprchy a dokonce ani záchody, převlékárny a vnitřní sprchy přímo na pláži v provizorním domku.
Kempovali jsme asi 10 metrů od pláže. Otevřeli jsme si pivo a šli ho zchladit do moře. K našemu překvapení byla voda ale tak teplá, že by nám to pivo nezchladila ani za 2 hodiny. I přesto ale Zdenda svou plechovku s pivem zahrabal do písku ve vodě (asi 1 m hloubce), nakázal mi, ať u ní stojím, a odplaval. Když připlaval zpět, pivo jsme samozřejmě nemohli najít. Začali jsme tedy chodit v té vodě dokolečka a koukali dolů, čímž jsme akorát rozvířili písek a neviděli tak naprosto nic. Přidal se k nám i Martin, a tak jsme tam chodili jak 3 pitomečci asi 5 minut, dokud jeden z nás o pivo nezakopl. Zdenda ho hned vypil, a tak jsme konečně mohli jít hrát ve vodě "na třetího", což nám vydrželo asi 2 hodiny. Večer jsme si otevřeli víno, dali něco k večeři a zazpívali s ukulelem. Po celou dobu probíhala ve vesnici nějaká fiesta, na které byla přítomna asi celá vesnice. O půlnoci jsme se rozhodli se k místním přidat. Vyrazili jsme ale v našem momentálním vohozu, což bylo ve většině případů pyžamo, plavky nebo dvě košile na sobě místo mikiny. Prostě.. měli jsme ránu. Jenže v prostoru fiesty byli všichni oblečení ve svých nejlepších svátečních šatech. Připadali jsme si trochu blbě, tak jsme se nakonec radši šli převléknout, abychom nebudili moc pozornosti. Když z nás po 2 hodinách vyprchalo víno, zjistili jsme, že fiesta vlastně za moc nestojí a šli jsme spát. Já a Zdenda klasicky do auta a Martin vedle auta na karimatku.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.